craft
aksesori
Pakaian
home
fb


Friday, 17 February 2012

Keychain craft <--- contoh yang dah siap

Berikut adalah contoh keychain yang aku buat samada untuk diri sendiri dan juga tempahan orang kebanyakan gambar adalah tempahan yer So, meh tengok antara hasil dari tangan tak berapa nak kretip ini ^__^ ...




- order dari rakan pejabat, yanie -






- order dari Aizura -


- order dari bos -


- untuk adik sendiri -




- untuk diri sendiri -


- tempahan terbaru -


Haa..kat atas ini antara contoh yang pernah disiapkan.. len design,len harga.. Serendah RM3 dan ke atas.. Lau takde huruf leh murah lagi payah sikit nak potong huruf tu  Beli 30pcs ke atas, leh bagi lagi diskaun.. Boleh runding ya..


Kalau ada yang nak bagi design sendiri pon boleh, jangan pelik2 tau.. Mana ak mampu wat, ak bagitahu ea..


n/y : Ini adalah hobi ak
tapi alhamdulillah ada yang sudi tempah..
Terima kasih banyak ea..

11 comments:

Tihara said...

nice yui..good luck ! :)

Fazi Isma said...

comelnya akak... =)

Cik Zaiey said...

wah, cantikk..

Nisa Greennnpanda said...

bgus3...
dh ade blogshop yui nie..
gud luck in ur bisnes dear~!! ^_^

Munnafendy said...

oho felt craft eh? cayalah yui.org sabo je boleh buat tau. apa pun goodluck okeh =)

jgn lupa off word verify ni =P

❤~Emma Abduh~❤ said...

comel la...hehe

Anis's Journal said...

very nice! bape hengget satu ni?

Anis's Journal said...

very nice! bape hengget satu ni?

Anis's Journal said...

very nice! bape hengget satu ni?

Anis's Journal said...

very nice! bape hengget satu ni?

einz said...

good luck yui...hee...maju la geng2 fiQ'ra le ni...einz jela...slow ja....er...yui buat huruf kai apa?