craft
aksesori
Pakaian
home
fb


Monday, 30 September 2013

Menjana pendapatan dengan NMG Network

Alhamdulillah secara rasmi yui telah mendaftar dengan NMG. Hampir sebulan berfikir dan akhirnya telah selamat sertai. 


Niat asal untuk menjana pendapatan sampingan di samping membantu kawan-kawan yang lain juga. NMG adalah sebuah syarikat berdaftar dengan SSM. Jadi, tidak perlu ada kerisauan di situ.




Terdapat 3 pakej yang boleh anda pilih
BRONZE MODAL RM40- BONUS POOL RM146
SILVER MODAL RM80-BONUS POOL RM292
GOLD MODAL RM120-BONUS POOL RM438


Bayaran hanya SEKALI SEUMUR HIDUP tapi anda akan mendapat bonus berkali-kali. Menarikkan? Setelah memilih pakej, anda akan diberikan akaun ( ala-ala FB juga ). Sangat sistematik!  Dua cara untuk menjana pendapatan.

1) Anda pilih pakej dan tunggu sahaja bonus dari syarikat ( ambil masa )
2) Anda rajin mengiklankan supaya ada yang sertai  ( macam yui buat sekarang )

Hanya perlu rajin dan sabar. Ada yang tiap-tiap minggu mampu untuk CASHOUT hasil dari NMG. Bukan sekadar mengajak tapi kita juga sama-sama membantu.


Tak percaya? Anda boleh terus PM yui di FB { Nurul Yui }. Boleh tanya yui di FB dan insyaALLAH yui bantu anda okay. 


Sambil online sambil menjana pendapatan. Tak perlu jual barang. Kerja mudah.
Siapa yang tak nak kan?


2 comments:

Sutera Syifa said...

boleh caya ke yui..sbb byk tengok sorang kawan kat fb selalu post pasal nmg ni..tk pernah tnya dia plk mcm tk boleh caye je..hehe..

FarhanahAdzlan said...

pelajar sekolah lagi hihi duit blanja pon parent bagi lagi hihi